Du är från Skåne va?

NOLLEPERIODEN HAR STARTAAAAAAAAAAT, och jag älskar livet :)

Igår blev det ju inget inlägg nej, tänka sig att tiden går alldeles för fort här uppe. Trots att alla pratar saktare och gör alla saker bra mkt segare.. Men en summering av dagen slipper ni då icke!!!


Tisdag
Jag och min rumskompis Emma tog hennes bil till centrum för att laga hennes cykel och jag tänkte att där då kanske fanns en begagnad cykel åt lilla mig där. NEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. Så efter en sväng till centrum och en massa letande efter cykelreparatörer som tydligen inte finns så körde vi vilse till Team Sportia där hon lämnade in sin cykel. En tur till Biltema fick det bli för att till slut köpa mig en cykel. MEN NEJDÅÅÅÅÅÅÅ, ingen cykkelpälle till mig där heller - slutslutslut! Istället tröstade vi oss med att tjäna massa pengar genom att storhandla på Willy's (Y)


På kvällen hade det kommit hur många nya studenter till vandrarhemmet som helst. Det bara kryllar av dem!! Men det är så sjukt trevligt : )))) Jag blev snabbt flickan med kollen! Hur gör man det? Hur tar man sig dit? Var finns det en affär? blablablaaaa. Man lär sig snabbt om man spenderat några dagar här! Jag imponerade stort på alla igår genom att laga pasta & hemmagjord köttfärsås.. Den blev så sjuuuukt god asså! Så mamma, din kan slänga sig i väggen och pappa du hade älskat min! 4 matlådor blev det där ja, KATCHIIINGAH!


Onsdag
Uppe med tuppen! Upprop idag, sen vare lite rundvandring & snygga namnskyltar har vi ju gjort med! De består av namn: MOA
Födelseår: 92
Civilstatus: Sökande
Hemort: Osby (Skåne)
Favorit filmcitat: "Rör mig inte, jag har asbergers!"
m.m....
Och sist men inte minst så har vi ju en kondom påtejpad också, säkert skare va!
Nähäni, nu har jag inte tid med detta längre - nu ska man göra sig i ordning inför utekvällen ikwälleeeeer!

Och ni, möbler var där ett fåtal faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0