"Vi har nöjet att meddela att du har tilldelats hyresobjektet..."

Vaknade vid 08.00 av sms från bostadsförmedlingen där det stod "Hej! Du är tilldelad ett hyresobjekt...", en riktigt bra start på dagen alltså!

Men vi gick upp som vanligt för att klicka på lägenheter, det är faktiskt riktigt spännande! Idag kom det endast en lägenhet dock, den låg på Hertsön vilket ligger bra mycket längre ifrån än den lägenheten jag har blivit tilldelad. Jag är så lycklig!


.....nu är det bara studera som ska få tummarna ur baken med! Idag ska man få reda på andra urvalet i sökningen, idag kommer vi få reda på om min gamle vän Amanda kommer in uppe i Luleå eller ej. Klart hon göööööör! Första urvalet kom ut på studera vid kl 10 så vi hoppas att det är samma som gäller idag. Jag är alldeles för nervös för att de ska dra ut på det tills i morgon.


Denna veckan kommer att bestå av packning och lite mer packning! Även om jag inte ska ta allt med mig upp nu på söndag så får det stå färdigpackat så mum&dad bara kan ta det i bilen och köra upp sen när jag har fått lägenheten. Uuuh vad avståndet ska krångla när det gäller sånt, men det gör det bara mer spännande! :)


Just nu sitter vi i telefon och pratar med flickan som bor i lägenheten just nu, vill ha reda på vilka färger det är där och lite så.


Kom igen nu studeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0