Får det lov att vara en apelsin med nalle på köpet?

Tog en paus i mitt städande. Tänkte äta upp apelsinen jag köpte i tisdags. Har lagt apelsinen i en skål och satt en nalle ovanpå. Jag lyfter nallen för att komma åt apelsinen. Tittar ner i skålen - apelsinen är borta! Tittar på nallen - som har en apelsin i rumpan...



Försöker rädda nallen...

Forseeeeeeent, redan fastnat..

Nu har jag hunnit dammsuga det nya rummet, flytta in garderober och bokhylla. Ställt in alla sakerna i bokhyllan. Sorterat pappershögar. Sorterat bort sommarskorna och packat ner dem i en låda.

Nu ska jag plocka alla kläder som av någon anledning ligger precis överallt..


Kommentarer
mom

Helt underbart att få läsa din blogg igen. Äntligen har vi tel o bredband igen.

Lycke till med festen imorgon. Hoppas det blir bättre än förra helgen. dad o mom drar till Malmö

över helgen

Love you

mom

2011-12-10 @ 00:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0