glasögonorm nya modet?

Tisdagen den 13e december
Gick ju som sagt upp tidigare i morse för att se lucian i skolan. Vi måste byta buss i centrum för att komma till skolan. När vi hoppar av i centrum ser vi bussen vi ska på och börjar halvspringa och när vi är nästan framme kär busschauffören iväg lagom nöjd. Om man så springer efter bussen och bankar på dörren hånler chaufförerna bara mot en och gasar på. Sååååååååå sjukt dålig stil, inte acceptabelt! Ni kan ju tänka er hur glad en Moa blev när hon stod där i regnet och trodde hon missade hela lucian. Som tur fick vi både fika och se luciatåget (Y)



Fick en luciahälsning från sötaste pepparkakan Caspian, man vill bara äta upp honom så söt han är! Han hade också gått lucia idag :)

På väg hem efter skolan var det snorhalt = moa trillar och slår sig lagom mycket...


Var hos optikern i eftermiddags och jag gjorde synundersökningen. Jag är inte i akut behov av glasögon men skulle kunna behöva ett par när jag ska anstränga ögonen på långt håll. Min drastiskt försämrade syn kan bero på mörkret samt att jag pluggar och anstränger ögonen så intensivt. Jag provade hur många bågar som helst. Hittade ingen "WOW"båge som jag blev kär i dock men jag lånade hem fyra par.. Säg vad ni tycker & var ärliga nu!

NR. 1


NR. 2


NR. 3


NR. 4


Kommentarer
M

Nr 2 passar bäst!

2011-12-13 @ 21:11:17
Anonym

Håller med föregående talare!

2011-12-13 @ 21:47:25
Gamle Amanda

Naww.. Det var då den sötaste lilla pepparkaksgubbe jag sett på länge och vilket nöjt leende.



Jag tycker då inte nummer 3 i alla fall, sen var de fina alla de andra tre :)

2011-12-14 @ 08:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0