Matsuccén fortsätter..

Vågar knappt berätta vad vi hade till middag igår, det är nästan så att jag skäms - men bara nästan! Vi bestämde oss för att först gå till Slemmis (lokala Ica-affären) och leta efter något billigt kött. Om vi inte hittade något där så skulle vi se vad Coop i stan hade och sist se vad Björkskatans Coop hade att erbjuda. Vi fick jackpot på redan första affären så oväntat nog gick vi från Slemmis med ett kilo ryggbiff i handen nöjda och glada. Vi fick sju skivor för 116Kr, HELT OKEJ! Så till middag blev det inte helt oväntat ryggbiff med rösti och skysås, mycket gott :)

Jag passade även på att lämna tillbaka glasögonen när jag var i stan, jag kände mig inte sådär nöjd i något av paren så jag ska leta vidare. Lär säkert sluta med att jag får gå till optikern där hemma, där vet jag att de är duktiga och att de har snygga bågar iaf! Så det kommer säkert bli fler glasögonomröstningar här på bloggen :) Tack för ert tycke! Om jag ändå ska välja ett av de paren jag provade blir det nr. 2.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0