chockerande lyckosamtal = avundsjuk

Mamma ringde just. Hon sa att hon var på Abercrombie. Jag blev helt till mig, Abercrombie & Fitch är den absolut bästa affären jag någonsin varit i. Man kan känna på lukten när man börjar närma sig en sådan affär. Fast nu luktar jag lika dant som affären. Jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa parfymen när jag fått reda på att det är just den parfymen som luktar i affärerna. Det finns endast två Abercrombie & Fitch affärer i hela Europa, mamma befinner sig i den som är belägen i Köpenhamn. Jag önskar att jag var där med henne! Fast plånboken hade fått ett rejält hål och jag hade antingen fått svälta resten av månaden eller leva på nudlar. Men jag hade inte fryst det minsta, det är en sak som är säker så det hade varit värt det. Det hade verkligen varit värt det. Och nu sitter säkert mormor & tänker, hmm undra vart hon skulle stoppat de kläderna - hon har ju så många redan! Tråkigt nog så har du alldeles rätt i det :)

Just nu sitter jag och mina pojkar hos Marcus och pluggar. Några gör fysik och några matte. Jag kör på matten! Det går ganska bra, fast just nu är jag ovän med facit. Det envisas med att ha fel, för jag är säker på att jag har rätt.

Målerifirman har lovat att vi ska ha fått nya tapeter tills fredag förmiddag. Eftersom de ska både spackla igen alla håligheter i väggarna och måla taket krävs det mer än en dags arbete. Vi har haft rummet tomt i över en vecka och de saker som stod där står utspridda i resten av lägenheten - ganska kaosaktigt. Vi har även låtit bli att städa på ca två veckor så det börjar bli ruskigt dammigt och smutsigt. Så nu vill jag bara att det ska komma upp nya tapeter, mest för att jag ska kunna städa lägenheten då. Ska bli spännande att komma hem & se vad de har hittat på!

Jag saknar min telefon enormt mycket, min gamla vill inte längre ta emot sms.. Nu har jag fått reda på att jag kommer få en ny telefon så jag väntar bara på att Apple ska skicka den till Telia så jag kan ta första bästa bussen dit och hämta ut den. Hade tänkt hitta ett skal tills dess men det verkar ganska svårt när man är så kräsen som jag!


Ni skulle sett så stora snöflingorna är, det är helt underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0