Det sa pling på dörren

Helt förskräckt sprang jag in i garderoben och försökte hitta något att ta på mig, nyduschad som jag var. Tim öppnade så länge och jag hör dörren stängas igen. In kommer han med en bukett blommor och säger att jag har fått ett blombud.

JAG HAR FÅTT BLOMBUD!

Om någon vill göra mig riktigt glad så är det genom ett blombud, det är något av det bästa jag vet! Trots att jag bara fått två i hela mitt liv ;) Finns det något som kan göra en mer nyfiken?



Jag rev och slet för att få upp pappret så snabbt som möjligt och innuti hittar jag en söt lapp;



Jag blev så lycklig :D Den vackra buketten ser ni här!



Denna misslyckade kväll fick just en vändning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0