Hemresa bokad!

Puuuuuuuuuuuh!

Nu är redovisningen av vårt projekt över... Och  det gick galant :D Vi redovisade vår undersökning av StiL-sportcenters budgetering.

Detta firar vi med att Caspian säger Hej!


Ni skulle sett som han skrattade häromdagen när vi skypade. Moster fick för sig att göra fula miner och roliga ljud! Det slutade med att vi alla tre satt och gapskrattade :D

När jag skulle ta min rajserbajk till skolan idag kändes det som att jag rullade mer bakåt än framåt! Som det blåser alltså, jag är glad att jag inte har peruk för den hade varit i Haparanda vid detta laget ;) Jag trodde inte att det var praktiskt möjligt att "blåsa omkull" på en cykel, men i morse var jag så nära att jag fick hoppa av den. Ovanpå all härlig blåst regnar det så underbart med, ovanligt!

I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home.

Igår gjorde jag något mycket bra! Jag bokade flyg hem den 24e november :D Och tänka sig att jag inte behöver betala ett enda öre... Man är ju trots allt nästan smålänning, fast jag är smart också! Luleå Tekniska Universitet ser gärna att studenter blir så kallat Hemresande Studentambassadörer. Detta innebär att du får gå en utbildning för att sedan åka ut till gymnasieskolor och berätta om LTU och livet som student. Pricken över i'et är att de då betalar resekostnaderna samt att om man lyckas komma in i ett klassrum och föreläsa så får man 600Kr. Det passar mig alldeles perfekt med andra ord! Kontaktade min kära gymnasieskola Ekbackeskolan redan samma dag jag gick utbildningen & nu har de en sal bokad till mig tills den 25 november! Sen passar jag ju på att stanna hemma tills den 28e och bli lite bortskämd av mum&dad. Får se att de håller ställningarna där hemma nu när jag varit borta ett tag, tveksamt!

Nu är det bara tentaplugg som gäller, nöta nöta nöta! På fredag får jag finbesök av ingen mindre än Amanda, ååh vad jag har längtat :)


Kommentarer
mom

Ska bli underbart att ha dej hemma några dagar.

Supergött att få krama om dig.

Hug mom

2011-10-19 @ 20:58:38
Moa

Du kan inte ana hur mycket jag längtar!

KRAM

2011-10-19 @ 21:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0