Ååååeååå flygplan

Vaknade med den härligaste migränen och ville verkligen inte gå upp ur sängen eller ens öppna ögonen. Men en scones, ett glas vatten och mirakelpiller senare så lyckades jag ta mig till skolan. Idag är ingen vanlig dag för idag flyger vi söderut :) Dock kanske inte så långt söderut som jag skulle kunna önska. Helst av allt skulle jag vilja hinna med både Skåne, Kristinehamn och Stockholm under påsken :) Men jag är mycket nöjd med att få åka till Sthlm och till mysfamiljen i K-hamn! Allt är ju bättre än vad jag hade planerat från början, nämligen att stanna kvar i Luleå. Jag är glad att jag ångrade mig :)

Flyget går 17.45 ikväll. Jag kommer vara i Sthlm tills torsdag sen spenderar jag helgen med syster. Det kommer bli såå härligt :) Ska bara hinna packa också ^^,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0