Flytta? JATACK! Om det så var till ett äldreboende

Dåligt här på sistone ser jag, undra vart den där moa kan ha tagit vägen? Jo visst ja hon har ju varit sjuk sen hon kom från Stockholm...

Nu vill jag inget annat än få tyst på vår VIDRIGA ÄCKLIGA DUMMA unge som vi har oturen att bo granne med. Hon har nu skrikit kontinuerligt i tio minuter och hon blir aldrig tyst!!! Medans mamman står på balkongen, röker och pratar i telefon så skriker hon hysteriskt "MAAAAAAAAAAMMMAAAAAAA, MAAAMMMMMMMAAAAAAA..". Jag slår vad om att varenda kotte i grannskapet hör henne. Jag är så trött på hennes skrikande dag ut o dag in och natt ut o natt in. JAG BLIR GALEN!

Jättelätt att finna pluggro.......

skitunge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0