Det försvunna inlägget med tillägg

Fredag
Inlägget som tydligen försvann i fredags. Jag hade skrivit massor men tro inte att det publicerades, lite lagom tröttsamt faktiskt! I fredags firade vi helgen med lite McDonald's, det smakade bättre än någonsin :) Tills jag räknade ut att en endaste chickennugget kostade ca 7 kr.. Nästan lika mycket som en halv ryggbiffsskiva för tusan!


Medans Tim tog en sväng i affären för vuxna, även kallad för systemet, så gick jag in på Coop och handlade ingredienserna till rätten vi skulle testa oss på. När man precis har kommit in i affären möts man av denna chipshyllan, såhär ska det se ut i en butik. NICE frontat alltså!! Så ska det se ut på ICA i sommar om jag får bestämma ;)


Rätten vi testlagade hette "Pepparfilé med citrussky" och var god, den lär lagas igen.


Lördag
Vi slappade, pluggade och hade det skönt på förmiddagen, sedan bjöd jag Tim på bio på kvällen. Vi såg Hunger Games. Vi kom dit med sämsta möjliga inställning till filmen eftersom så många sagt att den skulle vara usel. De som har uttalat sig kan inte ha alla hönsen hemma för fy tusan vad bra den var, vet inte hur många gånger vi har kommenterat det idag. Den var brutalt bra, trots att jag släppte några tårar då & då - som tur var så var jag inte ensam om att göra det. Ni måste se den, verkligen MÅSTE!!



Söndag
Idag har jag varit huslig kan ni tro! Jag har...
  • Tvättat sex maskiner tvätt
  • Vikt all tvätt och lagt in i garderoben
  • Plockat undan alla saker som vi lyckats sprida ut
  • Dammat
  • Våttorkat
  • Dammsugat
  • Moppat alla golven
  • Bytt lakan

Nu har jag bara badrummet kvar som ska skuras, men jag låter det vänta tills vi duschat. Jag tror jag har lyckats få Tim att gå med på att ge mig en massage ikväll som tack för att jag har städat undan alla hans saker :) När jag pratade med syster innan så nämnde jag att jag hittat en bikini som jag blivit tokig i och vill ha men att jag inte hittat var man kan köpa den. Tro det eller ej så hade hon kollen och den ser ut såhär;

Den har precis allt jag vill ha, och ett grymt snyggt motiv också :) Från Styled by Tyra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0