Hej & Hå, hur ska detta gå?

Nu är det då mycket på en gång! Alla saker ska packas, inget ska glömmas, allt ska få plats, väskan är för liten, ja ni vet.. På något lustigt vis är det alltid svårare att packa på tillbakavägen. Som tur är så har jag min packningsexpert mamma till hjälp. Som ni ser så är det en hel del som ska med upp till Luleå i morgon. Tänka sig vad sommaren har gått fort! Jag som skulle göra både det, det och det. Men inte hade jag planerat att vara sängliggandes så länge som jag har varit, så jag skyller väl på det. Nu har jag börjat piggna till lite, orkar göra lite saker utan att vara tvungen att lägga mig ner. Men jobbigare än vanligt det är det då fortfarande. Och den pigga lilla Moan är inte återfunnen ännnu.
 
I morse när jag vaknade var mum&dad ute och plockade kantareller bara för att jag skulle få med mig upp. Nu har pappa rensat och förvällt allihopa, kan man ha det bättre?!
 
Om några minuter ska vi promenera till de mysigaste grannarna man kan ha, vi ska bli bjudna på äppelkaka och det ska bli så gott!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0