I väntans tider

Proverna jag tog igår får jag inte svar på förens om en vecka, men med de fyra rören blod de tog så hoppas jag att de kan klura ut vad det är som spökar hos mig. På eftermiddagen myste jag och mamma ner oss i varsin soffa och tittade på Inside Man, en mycket bra film om ett annorlunda bankrån. På kvällen skulle vi alla tre sett The Hunger Games men det tyckte inte vädret för tusan vilket åskväder det slog till med! Så det blev kortspel istället och jag satte dit både mamma och pappa ;) hihi! Det händer inte allt för ofta.. Nu sitter jag och mumsar på en sallad och inväntar syster och hennes mysiga familj. Tänk att jag ska få träffa dem en gång till innan jag åker norrut, underbart! Nu har min lille pojk börjat promenera också, om än på viiiiiingliga ben ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0