Om det inte är det ena och inte det andra?

Besöket hos vårdcentralen gjorde oss inte mycket mer intelligenta. Proverna de tog visade negativt för körtelfeber, så det var väl skönt på ett sätt. Fast att behöva må dåligt utan att veta vad det beror på är inte nån vidare det heller. Doktorerna pratade om något annat virus, med ett fint latinskt namn som vägra lägga sig på minnet, som det skulle kunna vara. Så det blir återbesök på måndag för att ta ytterligare prover. Idag är jag aningen piggare än igår men den hemska huvudvärken envisas med att hänga kvar dag som natt.
 
Idag har jag läst ut ytterligare en bok av Karin Brunk-Holmqvist, Stenhimlen. Den fick iallafall en på bra humör :)
 
Nu tror jag snart att jag ska börja läsa om Hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann. Funderade på att se filmen Inside Man men har nu kommit fram till att då kommer jag aldrig lyckas somna utan en massa mardrömmar ;) Jag skulle ha jobbat idag 15-22.15 men det fanns inte en chans att jag skulle orka det och dokton förbjöd mig så det var inte mycket till val. Jag som vill jobbaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0