En smutt av Dubai

Jag tänkte dela med mig lite av min Dubairesa. Vi trivs som tusan :) Alla är så vänliga, servicen är bästa tänkbara överallt och här är så rent! Jag är helt chockad över hur rena gatorna är. Fönstrena putsas varje dag...... OCH man får inte ens trycka på hissknappen själv, det står en vakt vid varje hissområde :) Kan ju säga att det inte är sista gången jag bor på ett Hilton Hotell ;) Att vi fick vårt rum uppgraderat till ett King deluxe studio seaview är också heeeeelt okej! Bilderna är från vårt nuvarande rum, vi byter i övermorgon. Det lönar sig att vara observant ;)
 

Sötaste städarna, på lappen bredvid står det; Have a good day. - SIR. /Städaren blabla. Tack tack du, eller nähä var det kanske inte mig du menade?! Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0