Första advent

Välkommen första advent, som jag har längtat! Ända sen det var advent sist faktiskt :) Nu börjar det närma sig jul på riktigt, jippi!
 
Idag hade jag äntligen sovmorgon helt utan någon klocka på ringning. Även om jag vaknade ville jag bara somna om igen, igen och igen bara för att jag kunde. Det resulterade ju såklart i en ganska sen frukost, lite som det ska kunna vara på söndagar :) Dock hade vi en deadline vid 11, då startade vår tvättid.
 
Det känns fel när vi har mer snö hemmahemma i Skåne än vad vi har här i Norrland, tokigt värre. Lite snö har vi hunnit få under dagen dock! Nu sitter vi här och är hur trötta som helst, kan bero på att det är totalt kolsvart ute och klockan har inte ens hunnit bli tre på eftermiddagen. Det är ganska jobbigt, det låter inte så farligt men det känns i hela kroppen.

Titta vad mycket snö vi har hemmahemma!
 

Ikväll har jag nu bokat in mig på ett pass zumba med Oliver, vi får se hur det ska gå.. Min koordination är inte som den en gång har varit om man säger så ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0