Lite sisådär

Skulle snabbt och lätt fixa middag innan jag skulle iväg & träna tidigare ikväll. Det slutade med brända pommes som smakade fisk. Tim var så snäll att han använde samma stekspade till sin fisk som till mina pommes, i hopp om att jag inte skulle märka något. Och jag tror att jag har blivit galen som tycker mina pommes smakar fisk, men det var jag visst inte.

Idag fick jag med mig både Oliver och Emil på zumbaträningen. Idag var det en annan instruktör. Fast om man ska få kalla det för zumba det vet jag inte, aerobic tror jag är det rätta namnet. Det enda som hade med zumba att göra var möjligtvis den utländska rösten som i vissa sånger sa "Zuwmbaaah!", remixat såklart. Men jag försökte göra det bästa av situtationen och få ut träning av passet ändå! Denna instruktören hade iallafall lite koordination där man kunde räkna takten.


Redo för träning!
 

Nu är Niklas här & tittar film med Tim, de ser så söta ut där de sitter i soffan! Typ som små barn som tittar på disneydags en fredagskväll ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0