Nu är jag helt slut i rutan

Jag tog en rejäl sovmorgon idag, men vet i katten om jag blev piggare av det.. Jag har nog aldrig drömt så mycket på så kort tid! Men det var skönt att ha sovmorgon ändå :) Jag hann knappt äta upp min frukost innan jag blev serverad middag, så tokigt! Sedan bar det av till skolan för att presentera våra stillebenbilder. Jag tycker det var lite för mycket ris till alla men jag fick en del ros och det är jag glad över :) Jag lyckades fixa till reflektionen i glaset som försvann när jag fixade den gröna skuggan.
 
I eftermiddags var Emil och Oliver här och vi fixade det sista på våra presentationer inför torsdagens presentationsföreläsning. Vi har delat upp vad vi ska säga & sådär och jag har just färdigställt mitt manus. Vi har sammanlagt fyra artiklar i vår grupp. Vi har delat gruppen i två så att varje grupp får ha hand om två redovisningar var. Vi vet inte förens på föreläsningen vilken presentation vi ska visa, så det gäller att alla är föreberedda!

Jag & Oliver pluggar för fullt!

Jag stod för middagen ikväll och hoppade av husmanskost-spåret och körde på lövbiff istället :D




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0