Packningen har påbörjats!

Luciadagen! Jag hade planer på att gå & titta på skolans luciatåg men när det erbjöds sovmorgon och tåget startade redan kl 07.00 så vart jag plötsligt inte så sugen lägre :) Jag gick till skolan en timme senare än Tim och på den korta tiden hade hans fotspår vid ytterdörren hunnit snöa igen, ja galet vad det snöat idag!



Jag försökte vara gullig mot Tim idag, men det var nästintill omöjligt att få honom att öppna smörpaketen. Han tyckte bestämt att det kunde jag väl göra själv.. buhu



När jag gick till skolan efter lunch möttes jag av dessa coola isstatyerna! Olika sorter av Red Bull limited edition var infrusna i stora isblock. Där finns både silvriga, röda och blåa :) Snyggt!




Nu ska jag försöka få lite struktur på packningen, det är dags att åka söderut snart nämligen.. Stockholm är det som gäller i morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0