Snö var det här

Idag är jag nästan ledig, eller det känns så iallafall! Nu på morgonen är jag det :) Sedan ska vi korrekturläsa vår rapport och jag ska få godkänt på designen som jag gjorde igår. Plus en gästföreläsare som ska komma på ekonomiföreläsningen. Hoppas jag hinner med det! För jag ska ju packa också.. Det gick inte så bra igår^^

Jag gick upp tidigt med Tim för att fixa Caspians julklapp, det gick som jag ville och nu är den klar - och jag är mycket nöjd :)

Det blev lite stopp när vi skulle öppna ytterdörren idag, där var gaaanska mycket snö om man säger så! Helt galet vad det har snöat, och SNÖAR.




Nu har jag gjort en god gärning! Jag skottade först till damen som bor till höger om oss så hon kan rajsa med sin rullator och sen tog jag hela vår samt de som bror bredvid oss uppfart. Hoppas de kanske säger hej nästa gång man ser dem......

 


Kommentarer
Amanda

Det är sjukt när man kan säga att vi har mer snö här än er. Hade gärna bytt...

2012-12-14 @ 11:58:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0