Tiden springer iväg

Jag insåg just hur lite tid det är kvar, dels till Geolussebalen som är redan nu på fredag men även tills vi flyger till Stockholm! Och jag är faktiskt inte ens stressad över det, det ska bara bli såååååå skönt :) Att få rymma ifrån allt och släppa det här hemma. Speciellt den bitande kylan som har kommit & hälsat på nu, -20°C är inte att leka med. Jag är så glad att vi faktiskt flyttade hit från Björkskatan, nu i efterhand förstår jag inte ens hur vi klarade av att bo där. Det är galet långt till skolan därifrån, och längre blir det med all snö. Fast just där & då var det det bästa som gick att fixa så då var det väldigt uppskattat. Det är lustigt hur ens syn på saker & ting förändras med tiden :)
 
På tal om att ändras med tiden så tycker jag bestämt att Caspian växer på tok för fort! Han växer ju för sjutton iväg från moster Moa. Det värsta är nog att jag inte kommer få julmysa med honom i år, så jag får allt mysa med bilderna som togs förra året!


Här är en bild från Geolussebalen 2011!
 
 
 
Nu ska jag försöka få bukt med min elaka kontroll så jag kan gå vidare nån gång! Puuuuh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0