magdans

Jag är snart bäst på att vara dålig på att uppdatera, men skolan priroriteras först. Så om jag inte skriver här så hittar ni förmodligen mig med en fundersam min stirrandes i någon knäpp lärobok. Helgen bestod av god mat..



... och en massa plugg..


Jag har även lyckats påbörja liiiite på min packning;


Söndagen bestod av tvättning av allt som var tänkt att tvättas i lördags. Vi hade nämligen bokat bastu och tvättid samtidigt för att kunna tvätta samtidigt som vi bastade. När vi kommer till tvättstugan står det att vi inte har bokat någon tid, trots att vi båda är stensäkra på att vi visst har bokat tvättstugan. Lurar det ugglor i mossen kanske?

Jag har i vilket fall som helst lyckats göra klart min del av fördjupingsuppgiften, färdigställt min del av Case 3 samt min del i ekonomiseminariet. Det känns ganska bra faktiskt! Tills torsdag ska jag nu räkna massa masssa matte med andra ord, jag har redan börjat & det ska gå bra har jag bestämt :)

Idag har vi lagat kebabpaj, Tims önskemål. När han tagit några tuggor och inte sagt ett ord sen maten serverades tittar han upp  från tallricken och säger "Moa, det känns som det dansar i min mage!". Ett ganska bra betyg alltså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0