Italien nästa, se upp i backen!

Dagen är kommen! Dagen då jag åker från Lule och beger mig på min resa mot Italien och skidåkning :D

Timse passade på att åka hem över helgen och var snäll och bokade samma flyg som mig så vi hade sällskap :) Även Marcus & Oliver åkte med oss :)

Lite trist att behöva säga hejdå till Tim, elva dagar utan varandra - det längsta sen vi träffades! Men det ska la gå. Jag fick vänta på flygplatsen i tre timmar, mackorna som låg i min väska och var avsedda för lunch blev plötsligt inte alls tilltalande när jag lyckats komma till gaten som låg precis bredvid en Max restaurang.. Valet var inte så svårt att göra med andra ord :)



Amandas pappa och syster var helt underbart snälla och hämtade mig vid flyget i Malmö. Det har bjudits på tacos och mina älskade föräldrar har kommit en snabbis för att ge mig lite skidsaker inför resan och lite kramar :)
Nu håller vi på att plocka för fullt, samtidigt som vi äter glass, (amanda försöker ha ihjäl sin syster och pappa när hon bjuder dem på glass som är full med plastbitar "hoppsan, locket var visst lite sönder"), och slipar på en riktigt bra spelningslista!


Klockan fyra i morgon bitti bär det av mot dolmiterna i Italien för massa massa massa skidåkning :D Är så glad att jag får följa med Amanda & hennes familj :) Det verkar inte finnas något internet där nere så det blir svårt att blogga, ni får hålla ögonen öppna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0