Pitstop - Tyskland någonstans

Vi gav oss av 03.30 från Vinslöv och anlände här i en liten håla i Tyskland vid 18-tiden. I bilen får man ju roa sig med det man kan, vi kom på en ganska bra idé som ledde till många skratt och framkallade skratt-tårar! Jag tror ni kan se ungefär varför... (OBS! Det är såhär vi ser ut i verkligheten, det inre lixom.)


På vägen ner stannade vi på bordershop en sväng


Grymmaste saken ever är när man kissar på mackarna, första gången jag såg det så blev jag livrädd!

Grejen är att den blåa saken åker ut och då snurrar ringen runt ett varv och blir rengjord..


Så nu beifnner vi oss på ett mysigt övernattningshotell i Tyskland..


Vårt hotellrum..


Till middag beställde jag in en vad jag trodde var sallad med ugnsbakade champinjoner. Det visade sig att chaminjonerna var friterade & panerade och mycket goda. Att det sedan under salladen skulle gömma sig monster i form av sur vitkål och ättiksgurkor var inte lika roligt, men jag mumsade ändå. Fy tusan vad handikappad man är när man inte kan ett ord tyska, inget jag vill kunna heller iofs. Arch ach Archhsshc typ. Jag lyckades på något vis iaf få damen att ge mig lösenordet till det trådlösa internetet, bra jobbat! Jag pladdrade på engelska och hon på tyska, jag fick iallafall vad jag ville ;)

Nu ska vi sova så vi är pigga och glada i morgon :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0