Schwere piste

Torsdag
Idag har vi varit och kört lite överallt, bland annat en hel del åk i denna backen..

En grymt fin backe med en skylt som nog skrämmer de flesta, men det är vi glada för för då blir den inte uppkörd lika fort ;)


Till lunch åt jag pizza, det tog minst en halvtimme för mig att få den men ajsing bajsing vad det var värt det!!


När vi kört klart för dagen och väntade på skidbussen blev det lite gottis. Jag drack weissbieren för dig mamma :)


När vi satt och väntade på bussen hör vi världens brak och när vi vänder oss om ser vi att en man har stött till våra skidor så att allt har vält, precis som dominoeffekten. En ursäkt hade suttit bra, men det var lite mycket begärt tror jag..


När vi kom hem hade städerskorna varit här, det är förbryllande hur de ändrar på saker och ting. Henry fick sitta på Amandas kudde idag! Busiga nalle.. Hoppas han passar på att släppa en liten fis ;)


Till middag har vi ätit rester vilket resulterade i tacos, mums mums! Efter den enorma pizzan till lunch var det inte lätt att få ner mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0