En liten snutt av den nyttiga gårdagen

Till middag hade vi ceasarsallad, som jag längtat! Den var precis lika god som jag hoppades på - om inte bättre :) Så enkelt, nyttigt och underbart gott. Dock känner man sig som en liten kanin när man sitter där och tuggar i sig salladsbladen, men det är det värt :) Tim körde på köpt ceasardressing och jag gjorde en egen fransk salladsdressing på dijonsenap. Självklart gjorde vi egna krutonger till, pricken över i-et!




Gårdagen fortsatte i det nyttiga spåret och när energin började dippa framåt kvällen så meckade jag ihop en frukttallrick. Det fungerade bättre än vad jag trodde så det var bara att fortsätta plugga!


När nästa energidipp kom så blev vi helt tokiga och började leta igenom skåpen här, till sin lycka fann Tim en påse godis i skafferiet.... Jag hittade solroskärnor och hasselnötter - lite bättre - lite nyttigare :)


Och idag är jag riktigt riktigt sugen på att plocka fram långfärdsskidorna, får se om jag ens vet hur man gör och om där blir någon tid förstås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0