Finbesök

Min kära syster är på besök hela helgen, and I love it!! Igår fikade vi på stans nya fik innan vi åkte hem till oss och halndlade, möblerade och lagade tacos sen spelade kort - tjoo förstås!




Vi skrattade så tårarna rann, vilket vi kan vara ganska bra på...

Vi fick möbelleverans igår som innehöll schäslong, två fotöljer, en fotpall, tavla samt en borrmaskin. Borrmaskin med årgång -73, inte att förakta! Vi höll på hur länge som helst med att försöka hitta en bra kombination med alla möblerna i vardagsrummet - inte det enklaste må jag säga.. Med tre olika viljor lyckades vi till sist få ihop det i en hyffsad kombination. Vardagsrummet blev riktigt mysigt iallafall :) Bilder på hur det blev kommer ikväll när vi klätt möblerna i dess nytvättade kläder.



image description

Nu ska vi ha matte, får se hur bra syrran är på matte tre ;) Vi hade möte med gruppsex i morse, har fått ett case som vi ska behandla tills på tisdag nämligen. Riktigt intressant och roligt är det.

Sista natten med Tim på aaaaaaalldeles för länge... Den tokfisen ska ju åka skidor och flyger ikväll. Jag är bara liiite avundsjuk :)


Kommentarer
mom

Va skoj att se er...önskade bara att jag va med.



Njut nu o va rädda om varandra. Have fun.

Love mom

2012-01-20 @ 18:02:09
mormor

Vad fint det blir (tror jag)!!!Njut nu o ha det bra ut o gå i snön för det har inte My så gott om .Jag har varit hos er mamma o fått våfflor GOTT Kramar

2012-01-20 @ 19:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0