inte bra inte bra

Klockan ringde alldeles för tidigt, och att jag fick gå upp själv var som en mardröm. Tänk om det ändå hade varit jag som hade kunnat ligga kvar där i sängen under det varma gosiga täcket! Nu har jag fått i mig en macka och inväntar labbgruppsex, det vill säga Oliver och Marcus. Vi fick det glädjande beskedet att vår laborationsrapport var underkänd... Eller deprimerande. Sak samma. Vi ska i vilket fall som helst fixa till den och sudda bort alla kommentarer.. Han skrev att han ville ha in opponentspappret också - det kan bli värre då jag är livrädd att det flög med ut i storstädningen innan vi åkte hem över julen. Hur vi ska lösa detta är ännu okänt. Aj aj moa, fy på dig. Vet precis var de har legat och stört mig alldeles för länge men nu var de borta.

Är aningen trött efter att ha pluggat till halv tolv igår kväll. Som tur är så har jag en rar sambo som springer till Coop innan  de stänger och köper sånt onyttigt men uppiggande :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0