jaaadu

Har just invigt min fina julklapp! Fungerade mycket mycket bra må jag säga... Jag strök så mycket som EN duk, de ni! Till råga på allt upptckte jag att duken var smutsig - där ströks min strykglädje :( Tim är bäst och tvättar hela dagen. Snart är allt tvättat, även sängkläder och mattor. I helgen ska här storstädas kan ni tro. Det kommer lukta såååå gott sen :D Själv så sitter jag mest med fysikböckerna.. Helt okej faktiskt :)


Tim kom just upp jätteglad, jag lyckades tydligen få bort en rödvinsfläck från hans RL-skjorta som suttit där sen i augusti förra året.... Kanon :)

Facit till tentan vi gjorde igår släpptes igår, vi har nog alla insett att vi får göra om den och de flesta har redan bokat omprov. Lite lagom kul var att läraren hade rättat fel i facit, bra jobbat! Idag går det inte att hitta facitet - kan det vara för att de var fel kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0