Sötaste sötnöten

Kvällen igår vill jag inte ha tillbaka, hade migränhuvudvärk och mådde illa ända tills jag somnade. Har en tendens att bli så när jag väl slappnar av och vilar, lite tröttsamt! Min kära Tim var alldeles underbar och lagade middag till oss, dock var min aptit nerkörd i botten. Men det smakade bra!


Bullarna jag bakade blev läskigt porösa, vissa blev lite väl solbrända dock :( Det var egentligen meningen att man skulle forma degen till limpor men det är så tråkigt att äta sen!

För övrigt så saknar jag världens sötaste systerson.. Ni förstår säkert varför!

Gillade han den sjungande sköldpaddan?



Som tur är så dyker hans rara mamma upp här på torsdag, som jag längtar!!!!!!!

Klockan ett idag börjar den nya läsperioden med nya ämnen. Nu är det matte 3 som gäller och Operations Management, får se vad det är för spännande.


Kommentarer
sanna

bad-bilden fick jag precis se IRL här hemma hos en nybadad Caspian :) Hoppas ni har det bra!! Kram

2012-01-22 @ 19:11:40
URL: http://susannna.blogg.se/
Moa

Åh, vilken tur du har Sanna! En sötare badunge går inte att hitta, men jag får nöja mig med bilderna :) Kram

2012-01-23 @ 09:11:15
URL: http://isgran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0