underbara dag!

Har haft en helt underbaaar dag i Kåbdalis idag, lätt en av de underbaraste dagarna här uppe! Vädret var kanon, solen sken på oss så fint :) Det var en aning kallt dock! Tack som tusan för att jag fick äran att följa med!!!

Det var inte allt för lätt att köra i skogen med carvingskidor... Än svårare var det att ta sig upp. Som tur var hade jag David som fick plocka av mig skidorna då jag inte hade en chans att varken kunna ta av dem själv eller kunna resa på mig. (a) Och jag var inte ensam om att trilla, det är bara det att David är elak & tar kort..



Måste säga att jag är riktigt nöjd med min utrustning!!!!!!! Pjäxorna är lätt de skönaste jag haft på mig, inte ont någonstans i fötterna :) Med andra ord är jag riktigt redo för en resa till Italien nu!


Kommentarer
mom

Vad det ser underbart ut....Inte allt för packat med folk. Hug mom o dad

2012-01-29 @ 03:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0