Kolmilabulle

Något bad i fredags blev inte av, jag satt hemma och solade med min matte istället. Det gick bra det också, fast det blev lite väl varmt för att inte kunna svalka sig med ett dopp. Tim var hos doktorn i torsdags och fick reda på att han hade halsfluss. Eftersom vi har mått lika kasst under frankrikeresan så tyckte han bestämt att jag också skulle till doktorn. Så jag fick glatt boka en tid och även jag kommer därifrån med en kur penicillin, känns ju inte jätttttekul precis! Men jag hoppas att mitt halsonda ska försvinna och orken komma tillbaka :)
 
Igår öppnade jag butiken själv, det gick helt okej! Jag jobbade från 06.30 till 15.00, så lite stålar hoppas jag att det ska rulla in :) Har fått en lönehöjning på 11.29:- per timme viljet känns kanonbra, hoppas det kommer märkas på lönen. Efter jobbet duschade jag lite snabbt innan vi körde mot Hjärtasjön där det denna helgen hölls 1600-talsmarknad. Vi kom dit lite i senaste laget och de flesta hade gett sig av för att förbereda sig inför kvällens festligheter. Vi fick iallafall åka hövagn dit, se en aktiv kolmila och äta en mumsig kolmilabulle!



På kvällen var vi bortbjudna på grillat och det var både gott och trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0