aj aj aj aj buff

Kära jissenam vilken tannavärk! Har en riktigt elak visdomstand som spökar, den vill ha uppmärksamhet till tusen och passar då på att göra så ont den bara kan! Att den sen har fått för sig att bilda en ny tandrad känns inte så vist precis.. Så det blir haj & ivaj till tandis idag! Undra om tandfen kommer fortfarande? Den borde vara värd en riktigt stor slant isåfall, minst en såndär guldpeng. Om nu tandis vill dra ut den, för det vill jag. Det knakar så hemskt i hela huvudet då bara, och hur skön bedövningssprutan var sist ska vi inte bara prata om. Trots det har jag alltid gillat att gå dit, har ingen aning om vad tandläkarskräck är :)


Jag känner mig ungefär som Lina, men som tur är syns det inte så värst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0