hela veckan i ett naffs

En bildsammanfattning av de senaste dagarna vore väl inte helt fel? Vi kör på det!

I söndags när vi kom från Luleå till Sthlm och Tims föräldrar firade vi sommarlovet med lite skumpa, mumsigt!


På måndagsförmiddagen åkte vi en sväng till Vaxholm med Tims mamma. Hon var snäll och bjöd på lunch, jag åt en ceasarsallad som var fräsch & god.


Tim åt musslor, något jag aldrig någonsin skulle stoppa i munnen. Tvi katten! Men vad vackert det är på fatet!


När vi kommit hem från Vaxholm så tog jag & Tim en runda till stan, han fick åka spårvagn för första gången!


Vi fick för oss att göra efterrätt på kvällen, vi brilljerade med vaniljpannacotta med hallongelé och touilles!


Efter efterätten var vi tvugna att röra på oss så vi tog en cyckeltur. Det var mer offroad än vad det var on road! tim visade mig en trevlig golfbana i närheten samtidigt som han försökte lära mig allt!


På tisdagskvällen var det dags för mig att slutligen åka söderut till Skåne. Ni kan tro att det är skönt att vara hemma! Så mysigt och härligt :)

I fredags var vi hos Bälla & Henke och hade vin & myskväll!


Henke var en mästare på att grilla så gott blev det!


Igår var det student i Osby, tänka sig att det har gått ett helt år sen jag snubblade ut från skolan. Alla gick och pratade om att de ville ta studenten igen men nä, jag vill plugga på och ta examen och tjäna feta cash istället. Studenten var då, jag är nu! Jag uppvaktade söta Lina, syster till min kära vän Ida.


Just nu längtar jag som en galning tills fredag, då kommer alla mina favoriter hit! Både syster och hennes familj samt Tim.


I morgon ska jag på jobbmöte inför sommarjobbet på Ica, hoppas jag får mina tider också och att de är bra! På onsdag ska jag se när min lilla sessa tar studenten för andra gången, nu som gymnasieingenjör för att sedan ha en riktig myskväll med henne och på fredag ska jag jobba 10-18, skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0