Ja ser det snöar!

Vaknade av att det ösregnade värre än f*n! När jag gick upp för att gå på toa tittade jag lite snabbut ut genom fönstret och såg till min förvåning att gräsmattan var snötäckt!!!! DET SNÖAR DEN FÖRSTA JUNI. Vad är det för galen stad jag har flyttat till? Tur vi bara har två nätter kvar här denna omgången ;)



Idag är det tentadax igen. Den skrivs kl. 15.00-20.00. Hemsk tid men vad spelar det för roll :) Igår kändes det kaosigt värre i hjärnan med alla olika typer av fysikproblem som brottades med varandra och utbytte formler! Nu på förmiddagen har jag & Tim diskutterat oss igenom varenda tal på varenda gammal tenta och nu känns allt helt plötsligt så mycket klarare. Jag har nog en chans att klara den ändå. Det är dock upp till läraren.. Nu ska vi hoppa i duschen, äta lite lunch sen är vi fit for fight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0