Amandas Examensdag

Gud vad kul att jag just skrivit ett helt inlägg och allt bara försvinner, jippi! Jag gör ett nytt försök :)

Igår var det Amandas examensdag, hon är numera gymnasieingenjör inom samhällsbyggnad. Bra jobbat mandis! :D


Detta skulle ju såklart firas, firar gör man bäst med bubbel! :)



Jag och Amanda fixade maten, grillad ytterfilé med nypotatis och en himla massa smarriga tillbehör. Årets favorit är lärr grillad aubergine, mumsmums! Efter maten drack vi lite drink, spelade tjoo med Emil (som är sämsta förloraren ever) och åt Amandas goda jordgubbstårta.





Nu när man bor hemma igen är det ett måste att tävla med mamma om morgontidningens kryss! Vi lyckades lösa det även idag, och titta vad som dök upp..


Kommentarer
Amanda

Tack för att du var med å firade min dag igår <3 UNDERBART!

2012-06-14 @ 18:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0