Världens bästa födelsedagsresa!

Nu när jag samlat mig lite så tänkte jag bjuda på lite bilder från min och min systers födelsedagsresa! Vår föräldrar hade nämligen precisionen att lyckas få till det så att vi fyller år på samma dag med exakt fem års mellanrum. I år var det min tur att fylla 20 år och My blev 25 år. Vi fick välja mellan att ha en födelsedagsfest för släkt och vänner eller att åka på en resa. Valet var självklart för oss båda, RESA JA TACK :) Mamma och pappa bjöd oss till Lalandia som är nordens största badland och det blev en fullträff! En galet rolig resa med mycket skratt och härligt sällskap.
 



Här önskar pojkarna att det var en bar de hängde vid..



Favoriten av alla vattenrutchkanor var lätt den som var mörk med blinkande ljusen i!



Caspian stortrivdes i vattnet, att bada bubbelpool var nog något av det bästa han varit med om :)
 
Den nya attraktionen Wild River åkte vi minst tio gånger om dagen, den gick ruskigt snabbt och man skrattade sig genom hela åket.
 
På tisdagen tog vi en tripp till Tyskland, handlade lite gott och tittade i affärer.





En partyhöjare tro?!




Kan ju säga att korvarna är liiiiite annorlunda i Tyskland...
 
 
Den 20e juni var det vår dag, min 20årsdag och systers 25årsdag! Det firade vi med att börja dagen med bowling och badminton. Efter det blev det en tripp till badlandet innan vi gick hem och gjorde vid oss inför ett trevligt restaurangbesök på kvällen.
Jag har kunnat äta min första mjukglass på ca 6 år tack vare laktospiller från USA. Ni anar inte hur gott det var :D
 

När vi kom hem på torsdagskvällen satte vi igång med midsommarförberedelserna. I år firades midsommar hemma hos mig med goda vänner. Vädret var inte riktigt vad vi önskat men vi hade det mysigt ändå :) Bilder från midsommar kan dyka upp när jag har fått lite fler bilder från fotograferna!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0