Vips så for vi vidare!

Idag har jag varit hos Amanda en sväng. Vi spelade kubb, solade, spelade spel och hade det sådär mysigt som vi brukar ha det! Jag tyckte inte alls att vi var i solen speciellt länge, men tusan vad färg jag lyckats få. Inte vilken färg som helst heller, den mest kräftliknande färgen av dem alla så nu ser jag ut som ett stoppljus! Vi fixade en härlig kycklingsallad till lunch som var riktigt mumsig.
 
 
Jag bokade hastigt en tågbiljett till Stockholm så dit bär det av i morgon förmiddag, det ser jag fram emot :) Planerna är att jag och Tim ska gå på Gröna Lund i morgon och gå på spa på söndag. Som jag längtar! Hoppas nu att han är så karusell-våglig som han har lovat ;) Jag vill åka tills jag nästan blir grön i ansiktet, helst ska det gå både snabbt, snurrigt och upp-och-ner :D  Gröna Lund har jag inte besökt sen jag var ca 6år gammal, så jag minns nästan ingenting.
 
På vägen hem tog jag en sväng inom mormor och morfar, pratade och myste lite. Väl hemma bjöd mamma på underbar rabarbersoppa. Den får följa med mig som lunch på tåget i morgon :) Efter kvällsmaten åkte jag och pappa en sväng till farfar och gav honom en burk av min egna inlagda brantevikssill, det uppskattade han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0