Jag ska bli som Pippi

Titta, jag kan jag också! Jag kan faktiskt bättre än Tim ;) Är gaaanska kaxig över att jag klarade fler repetitioner än honom! Vi har kört ett riktigt långt pass på gymmet, känns som man promenerar på rosa små fluffiga moln nu :)

image description


Hade matte pass ett med repetition. Jag hade problem med en uppg igår när jag pluggade matte två, hittade en grymt bra formel och frågade läraren idag om jag kunde använda den. Givetvis fick man inte rätt för det >.< Så nu har jag stämt möte med henne kl 12.30 så ska hon förklara hur man löser den. Hon förklarade perfekt så nu kan jag då lösa de uppgifterna också, den där elaka examinatorn ska då få kämpa för att klå Moa denna gången!

 

Efter mattehjälpen begav vi oss till Willys för att storhandla "lite". När jag är i affären får jag ett sms av Amanda med en bild på ett laktosfritt bregott. Tillochmed Willys hade det, så ett sånt slank ner i kundvagnen bums!

 

Och jag var ju bara tvuuuungen att ta en sväng förbi chokladhyllan, och gissa vad jag fann där............


För en stund blev jag världens lyckligaste flicka!!!!! ÄNTLIGEN


Och det har aldrig varit längre mellan busshållsplatsen och lägenheten...

Ett tips är att INTE gymma som tusan innan du ska bära massa mat...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0