Matte 2, här kommer jag!

Idag vakna man med ett pirr i magen, ett ganska obekvämt sådant. Idag är det tentadag.. Idag vaknade jag med tanken att jag ska banne mej sätta dit den där hemska examinatorn, idag är det min tur att lyckas! Med lite tur går det, som jag precis sa till pappa när han ringde, han svarade då som vanligt att tosingar har tur. Idag är jag en tosing, precis som alla andra dagar!

Jag var så smidig i morse att jag hann med en tidigare buss än planerat, dock kommer jag befinna mig i skolan 40 min innan tentamen börjar. Just så spelades "levels" på radion, tankarna for direkt tillbaka till nolle-p och det obekväma pirret omvandlades snabbt till en härlig känsla som hela magen fylldes av. En bra start på dagen alltså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0