tusan också

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VAD ROLIGT DET ÄR ATT SE att de väljer att skotta taket JUST idag! Känns såååå värt att jag la tre kvart på att skotta balkongen igår, åhja! Mög på det, nu syns det inte ens att man satt en fot där ute. Jag som skulle suttit där ute och pluggat i eftermiddag, nä nu måste jag klä på mig och skotta IGEN! Rumpa också.


Såhär fint fick det vara en halv dag iallafall....

Igår kom vår gäst som ska bo här tills på onsdag, det är söta Stina, en vän till familjen. Hon läser på distans vid LTU så då & då måste hon upp här och gå på föreläsningar och sånt så jag är snäll & står för sovplats.

Jag har börjat plugga på omtentan i matte två nu, den är på tisdag - alltså om en vecka. Än har jag hoppet på topp, det är ganska kul faktiskt. Sitter och gör en tenta som gjordes förra året, dock från en annan lärare än den som gjorde min tenta. Precis samma uppgift på den tentan jag gör nu är värd 5p medans den var värd endast 2p på den tentan jag gjorde. Ett bra exempel på att tentorna inte ligger på samma svårighetsgrad, vissa examinatorer mördar mer än andra så att säga........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0