Fem timmar senare

Inte för att vara sån, men tusaaaaaaaan vad det kändes bra på tentan jag gjorde idag!!! Okej, det är väl kanske lite att ta ut lyckan i förskott.. Men jag tänker faktiskt göra det, och om det sen inte gick bra så skiter jag i det och gör en tenta till ;) enkel kaka! Jag satt tills tentatanten nästan kastade ut mig, trodde aldrig någonsin att jag skulle sitta o skriva konstant i fem timmar. Ni anar skrivkrampen va? Åhjo, den blev jag varse.

Tog en sväng om på gymmet efter tentan, blev inget bra pass för jag har gått och blivit förkyld :( Eller om det är vårallergi, men det har jag inte riktigt kommit överens med mig själv om än. Nu sitter vi på bussen påväg in till stan, jag ska åter igen lämna in min mobil........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0