Grattis Pappsen!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Pappas födelsedag. Grattis världens bästa pappa! :) Trots att vi är flera hundra mil ifrån varandra så fick du höra min ljuva stämma :D

Snyggare familj hittar ni inte!


Sista dagen inför mattetentan, men det känns la bra ändå! Vi har varit en sväng på Coop och pantat allt, blev hela 47:-.. Passade på att handla lite att ha med sig att äta på tentorna med. Risifrutti är min nya favorit sen den kom i laktosfri version :) Till middag lagade vi hamburgare & pommes, tyckte att jag verkligen fick till biffen denna gången.


Och nu har jag just hittat på ett eget recept på muffins med marängtopping. Har inte vågat smaka än, gruppsex får vara försökskaniner i morgon ^^


Jag har även bokat tågbiljett hem till skåne från Stockholm, det blev den 5e juni. Hela helgen därefter är planerad vilket känns så underbart :) Tjejmys på fredagen och student på lördagen! Ska bli så skönt att få komma hem & mysa med mum&dad också. Plus att jag knappt kan bärga mig tills jag får se allt..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0