jag glömde inte

Idag har jag haft sällskap av Oliver, vi har pluggat matte så det har stått härliga till! När Oliver begav sig fick jag istället sällskap av Sean och Molgan, inte fy skam det heller! Inte så pratglada kanske, men hemskt söta och trevliga :)

Det är bäst att du kommer hem snart Tim, Molgan & Sean börjar bli för trevliga!

Och jag har ätit, så ni vet, OCH ugen är avstängd. Ja alla plattorna också! Mumsigt var det kan ni tro, en riktig kanonmiddag!


Jag har sen kl 15 suttit med sommarmatten, en kurs jag anmälde mig till förra sommaren på 7,5hp. Jag hann inte göra klart den så jag har börjat om igen! Bara fram tills nu har jag lyckats klara 11 av 19 delprov. 66.7% är avklarat på del 1 och 42,9% på del 2. Det är faktiskt riktigt roligt och jag inser hur dum jag måste ha varit för ett år sen, haha!

Sen tror jag att jag har gjort en annan galen sak idag, men det vet jag inte än och får kanske inte reda på förens om några veckor. Men galet var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0