Slabbedask-tömning!

Igår lagades det köttfärssås och spaghetti här, tror jag fick höra minst tio gånger hur god den var under middagen. Sånt peppar verkligen :) Och den var faktiskt riktigt god! Det kommer antagligen bli hamburgare resten av luleåvistelsen eftersom det är det frysen har att erbjuda och den ska vara tom när vi lämnar. Vi har kommit på att vi har en hel del slabbedask i frysen också, så lördag here we come!


Till efterrätt till lunchen åt jag morfars specialite, tomat med örtsalt. Mums!


Plus att jag har löst mitt eviga bekymmer om mina älskade blommor! Tror jag iallafall. Jag & Tim var nere och pratade med den söta tanten som bor under oss och hon vattnade dem gärna. Så ikväll ska vi gå ner med blommorna. Jag kom just på att det är ganska många så vi får se hur vi gör :) Glad är jag iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0