sun-day eller snow-day?

Det är inte alla som kör zumba klockan tio en lördagskväll, men jag gjorde! När jag var klar var jag alldeles plaskig, så det lönade sig nog ändå :)

Idag är det fysikplugg som gäller, ska försöka komma i fas :) Nu är det lunch och vi har förberett inför morgondagens middag. Min fina vän Ida kommer på besök så då ska vi grilla i snön och inviga den nya grillen. Här har ni vad som krävs för att få en alldeles utmärkt marinad.


Vi marinerade köttet redan nu för att det ska dra till sig rikligt med smak (Y) Gör marinaden i en plastpåse, fyll den med luft och sätt på en påsklämma. Skaka sedan påsen försiktigt då & då för att varenda liten bit på filén ska få bada i marinad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0