top of the notch

Middagen igår bestod av helstekt fläskytterfilé och morötter, lök och potatis som varit i ugnen samt en mumsig sås såklart! Jag är nog det största sås-monstret någonsin efter Anna då. Hon är oslagbar! Trots att det ser ganska dant och flottigt ut så var det extremt gott!


Aningen bättre än Tims middag.. Tar man inte med kocken på studieresan så får man skylla sig själv ;)


Jag är så glad att han är hemma igen! Att vara hemma själv är något av det värsta som finns tror jag..


Torsdag
Vaknade och såg detta;

Det är besöksrekord för min lilla blogg, wiiiiii! Fortsätt så så blir jag glad ;)

Och det kunde inte vara en bättre start på dagen!


Undra vad som är varmast, Key West eller Luleå, hmmm.. Jag njuter av solen på balkongen nu och inser att jag är PÅ TOK för varmt klädd i mina tunna chinos och en t-shirt. PUH! Livet är bra underbart! Idag har jag bara en lektion vilket är niiiiiice, sen ska jag hem & nöta matte. Det är nästan så det är roligt, roligt va? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0