Plugg, gym och geoslag

Jodå, jag fick sol på nosen! Har haft solfrossa hela kvällen, så härligt så. Fräknarna har tittat fram, det bästa tecknet på att sommaren är påväg :)

Hela morgonen spenderade jag med mina böcker. Efter lunch cyklade jag i världens motvind till skolan och gymmade för att sedan cykla till Heden där Tim och repet hade sin brännboll. Tim var snäll & grillade hamburgare till mig men jag insåg snabbt att jag var på tok för nykter för att kunna äta upp en hel skosula kryddad med diverse aska och grus. Fast så blir det när det blåser som tusan och man grillar. Jag filmade den roligaste videon och har nu försökt kämpa med att kunna visa den här, men inte ens youtube vill visa den. Den var för rolig!

Rätt vad det var så blåste det megastora partytältet iväg, vi hade tur som inte fick det på oss med tanke på att det blåste rakt över våra huvud. Mindre tur hade en anna som fick åka iväg med ambulans. Det var nog inte så mega alvarligt iallafall.

Sedan cyklade jag hem igen och har sen dess suttit och pluggat. Pratat lite med syster också, det var mycket uppiggande och glädjande :) Vet även att jag antagligen har en mäkta stolt pappa som tydligen fångade en haj häromdagen, men vet du? Det gjorde jag också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0