nio

Igår bjöd min underbara pojke ut mig på middag. Vi firade vår månadsdag lite i förskott då den är idag egentligen. Han hade bokat bord på en suverän restaurang som serverar allt! De har thai, kinesiskt, pizza och svenska rätter. Vi valde förstås det asiatiska :)

Fyra små kinesiska rätter till mig


Fyra små thailändska rätter till Tim

I väntan på bussen hem gick vi en sväng till hamnen och upptäckte hur mysigt det var!


Efter flera försök till vettiga bilder utan att lyckas..

Idag har vi spenderat större av delen på balkongen med att sola och spela yatzy. Jag lyckades tillochmed få lite färg :) Nu är Tim på bal och firar att teknologkåren fyller 40år. Just precis, den balen jag också skulle gått på. Men nejdå, inte alls. Så jag har spenderat kvällen hemma själv med matteböckerna, trevligt. Städat och bäddat rent har jag också hunnit med! Syster var snäll & piggade upp mig med lite bilder.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0