CSI Luleå

Vi fick snabblaga lunchen och slänga den i oss för att hinna med bussen, har nog aldrig ätit så tokfort någon gång! Vi fixade ihop pasta och pastasås, som vi vägrat äta i ett halvår ungefär. Blev lite mycket av det i början kanske..


När Tim klippte sig så passade jag på att leta efter träningsbyxor, jag vill ha ett par långa löparbyxor. Det är i princip omöjligt att hitta tydligen.. Iallafall i rätt storlek :( Det existerar inget mindre än M vart man än går.. Jag hittade en sport-bh och strumpor vilket jag också behövde och har letat efter länge.


När vi kom till Telia för att lämna in min telefon möttes vi av detta....

Tusan vad jag tappade hakan! Ganska tjoj blev jag också, och lite arg. Eller mycket.

När vi gick in på Max så ser vi en polisbil som stannat och två män som håller i en annan. Det visar sig att det var civilpoliser som gripit en man. Mannen blir aggressiv och svårhanterlig men de lyckas få in honom i polisbilen. När man tittar ut nästa sekund ligger han på marken med huvudet mot asfalten med en polis på ryggen och är riktigt arg. Han skriker både det ena och det andra medans han vägrar sammarbeta med poliserna.



Detta hittade Tim just på polisens hemsida;

Vilket stämmer bra överrens med vad vi såg. Skönt att det inte var någon jättehemsk kriminell snubbe, även om han såg riktigt läskig ut.

Till middag idag åt vi rödbetor, fläskfilé och sallad. Det var riktigt smarrigt! Jag gjorde en annorlunda sallad (för att vara mig) med morötter, purjolök, champinjoner, sallad, gurka och tomat i. Mumsigt värret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0